WEVA интервю със сватбен видеограф: Marius Zaharia (Бакъу, Румъния), фотография номер 1
Сам ли работите или имате екип? Раскажете за себе си и своето студио.
In most of the events I work alone, surely when I work I work in team. I do not have a studio where I work, I work from home.
От колко години сте на пазара за видео заснемане? Къде работите? Имате ли офис или цялата Ви работа е чрез интернет?
Wedding videographer is four years but in the video field I have a 10 years experience.
Как се роди идеята да станете сватбен видеограф?
The idea of ​​becoming a wedding videographer was after a season I made for a company and then I said why not do the same thing for me. That motivated me even more to work and evolve.
Коя част от работата Ви е любима? Освен видео заснемането, още какви направления на бизнеса развивате?
My favorite part and here I refer to the wedding day is at the church why I say this because - I think there are the biggest emotions and there as a videographer I can get the most out of them. For now, I have no other business
Как мислите, ако WEVA обедини всички най-добри колеги, може ли това да направи нашата работа по-добра и ще помогне ли на видеографията?
Surely any videogame community is beneficial and only unity can evolve and grow in the field
Какво мислите за резултатите от WEVA Award?
A very good opinion and this is seen in the work of my colleagues.
Бихте ли искали да кажете нещо на своите колеги?
Great success to be as creative as possible!
·96 гледания·

Коментари:

Само регистрираните потребители могат да оставят коментари. Регистрация или Влез